Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Ádám elrontja Julcsi randiját

Kész katasztrófa

2017. május 29. - blogoskarcsi

Ádám aludna, de nem tud, mert Julcsit megállás nélkül keresik a pasik. Ezért dönt úgy, hogy kihúzza a telefont, aminek viszont a lánya nagyon nem örül.

 adam_julcsi_telefon.jpg

Ádám és Julcsi egyszerre: -Szia!
Julcsi: -Jó mit is? Délutánt!
Ádám: -Nem is tudtam, hogy itthon vagy.
Julcsi: -Egész nap itthon ültem. Vártam egy fontos telefont, de süket. Lementem, bejelentettem, de még mindig az.

 Ádám: Ja, tényleg! Most jut eszembe. Valaki keresett telefonon. Nem voltál itt. Olyan álmos voltam, hogy elfelejtettem a nevét. Várj csak! Úgy hívják áőáőáőáááá
Julcsi: -Robi?

Ádám: -Lehet. Nem emlékszem, De a telefon nem rossz. Én húztam ki!

Julcsi: -Arra nem is gondolsz, hogy másnak is kell a telefon? Most magyarázkodhatok, de nem fogja elhinni.
Ádám: -Ha akarod, írásbeli igazolást adok ennek aaa Robinak. Ne haragudj, de néha aludnom kell. 24 órát mentőztem, most pedig megyek a klinikára. Remélem megbocsátasz. Te is, meg a lovagod is!

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr212549313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása