Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Ádám a Duna partján találkozik egy csinos hölggyel

A mentődoki máris lealázza új potenciális szerelmét

2017. október 26. - blogoskarcsi

Egy újabb nagy találkozás! Ádám és egy ötödéves orvostanhallgató. A többit nem áruljuk el. Úgyis tudják, nem?

 

adam_duna.jpg

 

Ádám: Mi az Úristent csináltak?

Lány 1.: Én mondtam, hogy ne ugorjon bele.

Ádám: Kálcimuszk injekciót!

Lány 1.: Úszó, azt hitte, hogy nem lesz semmi baja. Amikor felbukkant, láttam, hogy petániás.

Ádám: Maga orvos?

Lány 1.: Igen, ötödéves orvostanhallgató vagyok.

Ádám: Ha majd végez, adok egy jó tanácsot.

Lány 1.: Éspedig?

Ádám: Eszébe ne jusson mentőorvosnak menni!

Lány 1.: Miért?

Ádám: Mert csak ilyen Dunába ugrálós idiótával fog találkozni. Árt a szépségnek, tudja? Na, hordágyra, nyomás! Mennyi időt volt vízben?

Lány 2.: Nem tudom, szerintem órákat.

Lány 1.: Talán húsz percet, de én se tudom pontosan.

Ádám: Levetkőztetni, szárazra dörgölni, pokrócba vele!

Lány 2.: Muszáj kórházba menni? Már jobban vagyok.

Ádám: Bevihetem a Lipótra is! Holnapig bennmarad.

Rendőr: Felvenném az adatokat.

Ádám: Csak tessék, majd a doktorjelöltnő mindent bediktál.

Lány 1.: Doktor úr! Nem kísérhetném el magukat?

Ádám: Nézze, nagyon jól mutatna ebben a fürdőruhában, mint betegkísérő. De inkább intézze el a hivatalos dolgokat és ne kerüljön többet a szemem elé!

Lány 1.: Mi kifogása van ellenem? Nem én ugrottam be. Pár héten belül mentőzni kezdek. Felismertem, hogy pszeudotetániája van. Nem volt igazam?

Ádám: Nézze, drága kisasszony, ez nem vizsga. Ha a tisztelt barátnője belefullad a Dunába, akkor ötösre megállapítja, hogy halott? Na. Minden jót!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr613092842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása