Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Feri drasztikus büntetése

Jutka hiába magyarázkodik

2017. augusztus 22. - blogoskarcsi

Reggel a Vágási családban. Feri az indulásra készül, közben Matyi rájön, hogy rossz a tévé. Aztán megtudjuk, hogy a féltékenységi dráma következtében fasírtban levő szülők hazudtak a gyereknek...

 fejuma.jpg

Matyi: Apu, rossz a tévé!

Feri: Tudom, egyre rosszabb.

Jutka: Ez igaz, de a készülék romlott el. Tegnap már be sem tudtuk kapcsolni.

Feri: Nem nagy veszteség.

Matyi: De én esténként lecke után mindig nézhettem. Most mit nézzek?

Feri: Könyvet. Tele van a polcod könyvvel, még egyik sem volt a kezedben.

Matyi: Nagytakarításkor mindegyiket én raktam vissza a polcra, úgyhogy mindegyiket megfogtam!

Feri: Gratulálok! Akkor itt is lerakhatsz minden könyvet, aztán elmesélheted, hogy milyen művelt vagy!

Jutka: Na, jön Flóra, úgyhogy kapd a holmidat és menj! Szia!

Feri: Szia!

Matyi: Szia, apa, próbáld megjavítani a tévét!

Jutka: Neked még nem kell indulnod?

Feri: Fene egye meg, még mindig fáj a csípőm attól a lovas féle koccanástól. Ide rejtettem az elemet a távirányítóból. Ha tévézni akarsz, akkor tedd be! A fiatalember pedig kezdjen el olvasni! Tegnap még sehol sem volt a feladattal, de már tévézni akart.

Jutka: De akkor mi sem nézhetjük. Vagy ha nézzük, akkor rájön, hogy becsaptuk.

Feri: Akkor nem nézzük. Olvasni fogunk. Vagy zenét hallgatunk. Esetleg beszélgetünk. Elmesélheted, hogy milyen virágot hozott a te rózsalovagod, mikor találkoztatok legutoljára! Én meg majd bólogatok.

Jutka: Megegyeztünk, hogy ezt a témát lezártuk, de te folyton újrakezded. Majd este elmesélem, hogy hány szál virágot kaptam és milyen színű volt a csokor. Jó? Szia!

Feri: Szia!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr2812772790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása