Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

János és Alma újra együtt?

Szerelem a láthatáron

2017. június 16. - blogoskarcsi

 

János meglátogatja Almát a presszóban. A kollégák kombinálnak. Vajon igazuk van?

janos_alma.jpg

Alma: -Na, mi van? Hogy vagy?

János: -Megvagyok. Voltam már jobban is.

Alma: -Kérdezni akartál valamit.

János: -Ja, persze. Azt akartam kérdezni, hogy mi van azzal a lakással, amit még együtt béreltünk?

Alma: -Felmondták, de miért kérdezed? Tudtommal neked ott a házban van lakásod. Vagy valami baj van?

János: -Egyrészt az a lakás elég drága. Másrészt elég sok a kis konfliktus, vagy én lettem türelmetlenebb. Nem tudom. Ez csak olyan óvatos kérdés volt, mielőtt nagyobb baj lenne.

Alma: -Sajnálom, de nem tudok segíteni. A tulajdonos költ6özött vissza, legalábbis nekem ezt mondta. Kérdezhetek én is valamit? Tényleg a lakás érdekel, vagy azt reméled, nálam is baj van?

János: -Is, is.

Rezső (kihoz két konyakot): -Egészségükre!

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr3912600715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása