Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Kerei nem tudott beretválkozni

De Feri beszól neki

2017. augusztus 14. - blogoskarcsi

Kerei nem bír magával. Szegény Kutyával vitatkozik, de aztán Feri is belép az irodába.

kereikutyasumeghy.jpg

Kutya: Á, Kerei úr! Mivel szolgálhatok?

Kerei: Átalakult a hivatalos helyiség reggeliző-kávéházzá?

Kutya: Ha hivatalos ügyben jött, kérem, közölje, hogy mit óhajt! Ha mint magánember erre járt, kérem, megkínálhatom egy csésze teával. Választhat! Egyébként most nincs hivatalos idő, ennek ellenére állok a rendelkezésére. Parancsoljon velem!

Kerei: Miért nem jelezte ön előre, hogy áramszünet lesz? Ott állok a fürdőszobában a villanyberetvámmal a kezemben, és egyszerre puff! Volt villany, nincs villany! Le kellett mondanom egy reggeli megbeszélésemet. Hát nem mehetek félig beretváltan, ugyebár!?

Sümeghy: Magam is majdnem így jártam, de én pengével borotválkozom. Három perc múlva újra kigyulladt a villany, és nézze, milyen sima az arcom! Mint a baba popsija a reklámokban! Tökéletes.

Kerei: Méltányolom a szerencséjét, de én a közös képviselő úrhoz interpelláltam ez ügyben. Az ön esete nem érdekel.

Kutya: Valószínűleg valami központi zavar volt, mert engem sem tájékoztattak semmiről. Képzelje, nálam is kialudt a villany! A biztonság kedvéért szerezzen be egy elemes borotvakészüléket és akkor nem éri semmi baj. Egyébként évek óta nem volt áramszünet. Óhajt még valamit?

Kerei: Ez, kérem, engem nem érdekel. Az a véleményem, hogy ebben a házban a lakók tájékoztatása igencsak hiányos. Miért lopódzik ide mögém?

Feri: Kíváncsi természetű vagyok.

Kerei: Igen? És mi érdekli, ha szabad kérdeznem?

Feri: Hogy milyen adótanácsokat ad korán reggel a társaságnak. Jó reggelt, urak!

Kerei: Modortalan fráter!

Feri: Mit mondott?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr3712748724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása