Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Etus nem árulja el!

Józsit nem érdekli az ország sorsa

2017. július 26. - blogoskarcsi

Etus és Józsi ismét beszélgetnek. Rendkívül izgalmas.

etus_jozsi.jpg

Etus: Még azt mondja meg, Józsikám, hol kapnék szép virágot!

Józsi: Ott, a sor végén van egy helyes virágos lány, olyan csokrot köt, amilyet csak akar. De nem beszéltünk a lényegről: mi a véleménye a választásról? Elment egyáltalán?

Etus: Hogyne! Nélkülem meg se tartották volna. De ahogy nézem, a java még hátra van.

Józsi: Bizony! Most már biztos, hogy én is elmegyek.

Etus: Józsi, maga nem szavazott? Képes volt kapálni, miközben mi az ország sorsáról döntöttünk? Ezt még elviszem.

Józsi: Nem kapáltam. Permeteztem. Nem lehetett tovább halogatni Tudtam, hogy lesz még egy forduló. A permetezés nem várhat. Kétszáz forint.

Etus: köszönöm szépen! Tessék!

Józsi: Szabad kérdeznem, hogy kire szavazott?

Etus: Nem szabad.

Józsi: Jó! Értettem. A titok az titok.

Etus: Na, azért! Ég áldja! Megyek virágot venni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr5112692727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása