Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Janka leszbikus?

Hatalmas beégés

2017. július 25. - blogoskarcsi

Janka, Feri és az ügyvédnő Zsuzsa hagyatékáról beszélgetnek. A volt takarítónő ismét ostobán viselkedik, de végül könyörögni kezd Ferinek.

 jankaferiugyved.jpg

Feri: Nem biztos, hogy jó a kávé, mert nincs benne nagy gyakorlatom.

Janka: Ilyen sok a hagyatéki illeték?

Feri: És ha rögtön eladnánk a lakást és vennénk egy kisebbet?

Ügyvédnő: Akkor az eladás bevétele után jövedelemadót kell fizetni, de ebből, ha jól tudom, levonható a hagyatéki illeték összege.

Janka: Nahát, ilyen fiatalon ennyi mindent tud, kedves ügyvédnő! Én is tanulni akartam, csak hát jött a korai házasság, a háztartás, aztán a nehéz évek... és lemaradtam. Pedig azt mondják, nagyon éles eszű, tehetséges fiatal lány voltam.

Feri: Janka néninek most is úgy vág az esze, az enyém viszont nem, ezért felírom, amit mondott, Jutka számára.Ugyanis mindez rá tartozik, ő az örökös.

Janka: Persze, tökéletesen így van. Mondja, drága, kedves ügyvédnő! Nem lehetne valahogy megravaszkodni, hogy mintha szegény megboldogult Zsuzsa, meg én élettársi viszonyban éltünk volna?

Ügyvédnő: Hogy miben?

Janka: Élettársi viszonyban! Hiszen évek óta együtt éltünk. És akkor én is örökös lehetnék.

Feri: Janka néni, tudja azt, hogy mit jelent: élettársi viszony?

Janka: Persze! Együtt él, ennyi az egész. Mi aztán együtt éltünk... Én láttam el szegény drágámat, amíg betegeskedett. Jobban gondoskodtam róla, mint a testvére, pedig én csak a sógornője voltam. Ez nem elég?

Ügyvédnő: Az élettársi viszony egészen mást jelent. Majd Vágási úr elmagyarázza, hogy mit. Én egyébként is csak Lovas doktort helyettesítettem, amit kellett, elmondtam. Holnap hazaérkezik, és a többit vele tessék intézni. A kávét köszönöm.

Feri: Köszönünk mindent! Az anyagiakat illetően...

Ügyvédnő: Azt majd Lovas doktorral intézzék! Minden jót, viszontlátásra!

Janka: Viszontlátásra!

Feri: Elnézést kérek, Janka néni néha furcsákat talál.

Ügyvédnő: Edzett vagyok, de ettől az élettársi ötlettől még magam is meglepődtem. Viszontlátásra!

Feri: Kezitcsókolom! ... Janka néni, megpróbálom elmagyarázni a dolgot. Volt szerelmi kapcsolat Janka néni és Zsuzsa néni között?

Janka: Hogy merészelsz ilyen ostoba, gusztustalan dolgot feltételezni? ... Te jó ég! Mit gondol most rólam ez az ügyvédnő? Oda a jó hírnevem! Bocsánat, Ferikém, drága! Ugye nem mondod el ezt a csacsiságot Jutkának?

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr1712690339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása