Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Virág doktor üvöltözik

Ágikát szétalázza

2017. május 25. - blogoskarcsi

Etus megbetegszik, ezért elmegy Virág doktorhoz. A művésznő az ellátás mellett kávét és egy kis műsort is kap.

viragetuskave.jpg

 

Virág: Mondd szépen: híííí!

Etus: Hörrrr!

Virág: Sóhajts szépen: híííí!

Etus: Höööööörrr!

Virág: Jó! Azon kívül, hogy vérvörös a torkod, még a hangszálad se zár rendesen. Fáradt. Kapsz kezelést, rendbe jön.

Etus: Nagyon köszönöm! Csak azt magyarázd meg, hogy miért estére hívtál ide! Este külön van hangszál-rendelés?

Virág: Azért mert egész nap operáltam, most meg ügyelek. Most van időm. Holnaptól jársz kezelésre. Ágika! A kezelés reggel lesz. Ágika!! Hát ez süket. Megvizsgálom a fülét. Ágika!!!

Ági: Fölöslegesen üvölt, főorvos úr. Megvártam, míg kifolyik a kávé.

Virág: Én ha szólok magának, akkor pattanjon ide, s hagyja a fenébe a kávéját!

Ági: Parancsoljon! Maga csak egy felet kap.

Virág: De én egy egészet kértem. Egy egész kávét. Azt akarja, hogy elaludjak vizit alatt?! Mit akarsz?

Etus: Én kérem a felet, ugyanis hazamegyek és aludni szeretnék. És ha ezt megiszom, akkor reggelig olvasni fogok. Különben is magas a vérnyomásom.

Ági: A főorvos úrnak is. És ő parancsolta meg, hogy csak egy fél kávét adjak, akárhogy kiabál. Csak mellesleg közlöm, hogy egyszer már vizitelt ma este. Ismétlünk?

Virág: Maga a legszemtelenebb lány az egész házban. Én iszom a fél kávét. Maga meg írja be a művésznőt reggel háromnegyed nyolcra foniátriai vizsgálatra! De írja azonnal, mert elfelejti! Mi van? Cukor nincs? Hozzon a művésznőnek cukrot!

Etus: Köszönöm, keserűn iszom. De ezt te nem jegyzed meg évek óta.

Virág: Miért áll itt? Miért nem írja, amit mondtam? Miért kell mindenért rimánkodnom? Választ kérek! Rövid értelmes mondatokban!

Ági: Mert rögtön kiviszem a csészéket. És felírom, amit mondott. Egészségére!

Etus: Köszönöm!

Ági, Virág: Szívesen

Etus: A kávét köszöntem meg, Ágikának.

Virág: Nem baj. Na, most fölírok neked egy öblögetőt és egy tablettát. Háromszor gargalizálsz, háromszor két tabletta naponta, holnap kezelés. Megjegyzed?

Etus: Majd összeszedem magam.

Virág: Hol a stempli? Ágika! Itt semmi nincs a helyén!

Etus: Nem ez az?

Virág: De! De miért nincsen a helyén? Na, akkor holnap várlak. Ezt még ma váltsd ki! Kezd el a gargalizálást és a szedést! Hordjál sálat! Jó éjszakát!

Etus: Szia! Viszontlátásra!

Ágika: Viszontlátásra!

Virág: Ágika! Mi van még ma?

Ági: Lefekszik a szobájában. Ha történik valami, majd fölébresztem.

Virág: Maga a kedvenc asszisztensnőm!

Ági: Micsoda szerencsém van!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr4312540927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása