Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Alma csókolózik

És nem Jánossal

2017. május 23. - blogoskarcsi

Alma finom ételt készít, majd betoppan hozzá Sanyi. Kész erotika!

almacsok.jpg

Alma: -Lezuhanyozunk...
Sanyi: -És elmegyünk ebédelni valahova.
Alma: -Nem megyünk sehová! Tegnap megszállt az ihlet és főztem. Töltött káposzta van és almás pite. Megfelel?
Sanyi: -Ezek szerint vendéget várt! Ilyeneket ne mondjon nekem, mert nagyon féltékeny természetem van!
Alma: -Igen? És mi a féltékenységének az alapja?
Sanyi: -Kinek sütött és főzött?
Alma: -Magamnak!
Sanyi: -Máskor is főz?:
Alma: -Ritkán.
Sanyi: -És pont tegnap miért?
Alma: -Mert tudtam, hogy ma szabadnapos leszek.
Sanyi: -És? Várt valakit?
Alma: -Hát.
Sanyi: -Kit?
Alma: -Talán...
Sanyi: -Talán...

És az ajkak csókban forrnak össze.
Aztán:


Alma: -Talán?
Sanyi: -Talán.
Alma: -Megyek zuhanyozni.
Sanyi: -Mehetek én is?
Alma: -Talán.

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr4612535833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása