Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Kerei mindenkit feljelent

Etust is utálja

2017. augusztus 23. - blogoskarcsi

Ugye már ti is megszerettétek Kerei Gusztávot? A mindig vitatkozó adótanácsadónak valószínűleg csak az volt a baja, hogy kevesen kedvelték az életében. Ha erre a bulira meghívták volna, nem balhézott volna a zaj miatt, hanem ő ropta volna a legjobban a táncot. Ebben biztosak lehetünk.

 kuke.jpg

Kerei: Jó, hogy jön!

Kutya: Jó napot! Miért örül nekem ennyire?

Kerei: Nem örülök, hanem megőrülök. Hallgasa csak ezt a szörnyű ricsajt!

Kutya: Én csak zenét hallok.

Kerei: Ez magának zene? Ez zaj! Ártalom. Ez már decibelben nem is mérhető. Ez meghalad minden kilowattot. Egyáltalán ismeri ezeket a kifejezéseket, Hegyi úr?

Kutya: Hogyne ismerném! Járok kocsmába, ott a deci. Vásárolok a piacon, ott a kiló. De minek henceg nekem a hangtani ismereteivel, Kerei úr?

Kerei: Nekem komoly elemzéseket kell, kellene elvégeznem. De állandóan belezavarodom. Nagy cégek év végi adóügyei múlnak rajtam. Ha elvétek valamit, beperelem magát is, és a zajongókat is.

Kutya: Nahát! Most úgy megijedtem, hogy egy krajcár sem maradt a zsebemben!

Kerei: Humorizál a a közös képviselő úr. Viccel. Nem tudja, kivel húz ujjat. Ne csodálkozzon, ha kap egy jó kis adóellenőrzést. Vannak összeköttetéseim. Majd meglátja!

Kutya: Komolyan mondom, rosszul lettem a rémülettől. (...) Ó! Csókolom a kezét, művésznő!

etkeku.jpg

Kerei: Jó napot!

Etus: Jó napot, urak! Úgy állnak, mint a gladiátorok! Harci játék készül?

Kutya: Pontosan.

Kerei: Hallja ezt a zajt?

Etus: Én nem hallok, csak zenét! Nem kalapálnak, nem fúrnak, csak szórakoznak. Egyébként én is oda megyek. Gondolom, az unokámnál van egy kisebb társaság.

Kerei: Szórakozik az unoka. Hmmm. Szóval, van kegyednek unokája. Na mindegy. Egyébként is, hogy nyitotta ki a kaput?

Etus: Kulccsal. Nem tudom, ismeri -e ezt a bonyolult szerkezetet!

Kerei: Ebből elég! Utálom a művészeket!

Etus: Na, jöjjön, Hegyi úr! Nézzük meg a fiatalokat!

Kutya: Kilógnék a sorból!

Etus: Maga örök ifjú! Na! Jöjjön, menjünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr9812775278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása