Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Janka Kereit is kiosztja

De az adótanácsadó szerelmet vall

2017. augusztus 16. - blogoskarcsi

Tudják, mi derült ki Kereiről? Aki megkérte Janka kezét! Nős! El tudják ezt képzelni? Most aztán kész a botrány!

Janka: Na, halljam, mit akar mondani! Előre bocsátom, nem hiszek maának.

Kerei: Már bocsánatot kérek, én soha nem mondtam valótlant, csak jelentéktelen részletekről nem tájékoztattam önt. Ez még nem bűn?

Janka: Hah! Nem bűn? Mit nem mond? Házassági ajánlatot tett nekem, miközben nős! Jó, hogy nem azt mondja, hogy ez erény! Na, hagyjuk ezt a témát! Ezen nincs mit magyarázkodni. Hol van már az a fagylalt?

Kerei: Rögtötn utánanaézek. De higgye el nekem, ez a... ez a kis malőr egyáltalán nem változtat az érzelmeimen. Ideális pár lennénk, Boldogok. Az Úristen is egymásnak teremtett bennünket.

Janka: Haha! Én olvasom a Bibliát, a teremtés minden részletét ismerem. Abban nem szerepel Kerei adótanácsos, legföljebb, mint kígyó az édenkertben! Ha! Én meg a naiv, ártatlan Éva. Majdnem elfogadtam a bűnök almáját. Távozz tőlem, sátán! Nézzen utána a fagylaltomnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr5912756202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása