Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Kerei történelmi bűnt vall be

Ő sem hibátlan!

2017. július 24. - blogoskarcsi

Kerei az olvasószobában búsul. Kutya és Sümeghy kifaggatja, mi történt vele. Drámai pillanatoknak lehetünk tanúi:

kereiado.jpg

Kutya: Ni csak! Kerei úr! Ön itt? Micsoda meglepetés! Valami baj van a szemével?

Kerei: Hagyjanak engem békében! Szeretnék egyedül maradni! Távozzanak!

Kutya: A legnagyobb sajnálatomra nem tehetjük. Ez olvasószoba. És aki ebben a házban lakik, mindenkinek joga van ide beülni. Még önnek is!

Kerei: Csak bántsanak!

Sümeghy: Nem bántotta senki. Csak érdeklődtünk, hogy nincs-e valami hiba.

Kerei: Hiba? Hát! Bűn, megbocsáthatatlan bűn. Olyan katasztrófa történt velem, amit maga fel sem foghat! Gikszerezett már a színpadon azzal a betegen énekeltem, és nehezen szólt a vócse.

Kutya: Csak nem énekelt, Kerei úr? Talán kicsit felöntött a garatra! Beleesett a szemébe 7-8 féldeci, és azt restelli most ennyire.

Kerei: Én nem iszom. Nem cigarettázom. Józan és kiegyensúlyozott életet élek. De olyasmi történt velem, amit maguk úgysem értenek. Tudják, mi a foglalkozásom?

Kutya: Azt mondta, hogy adótanácsadó. Még segítettem is kirakni a kis hirdetéseit. Rosszul alakult az üzlet? Mondja meg már, mi van magával az Isten szerelmére!

Kerei: Az van uraim, hogy én, aki az adózás minden titkát ismerem, a kiskaput, a nagykaput a törvényt, a szabályt, én, Kerei Gusztáv, a tévedhetetlen adótanácsadó, elfelejtettem befizetni a saját adómat. Finita la comedia.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr3812685077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása