Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Juli lebukik Ádám előtt

Ez kérem szépen házasságtörés!

2017. július 17. - blogoskarcsi

Egy férfi keresi otthon Julit. Nyilvánvaló, hogy a pasas mit akar a doktor feleségétől, de pechükre éppen Ádám veszi fel a telefont. Hogyan kezeli a szituációt? Így:

 adamjuli.jpg

Mágenheim: Mágenheim. ... Tessék? ... Hogy? ... Jó, igen. Vitéz úr.. Julikám, Vitéz úr van a vonalban.

Juli: Nem vagyok itthon!

Mágenheim: Azt mondja, hogy nincs itthon. ... Hogy nem hiszi? Hát pedig ő maga mondta, hogy nincs itthon. Úgyhogy sajnos nem is tud a telefonhoz jönni. ... Ühüm. ... Üzenetet? Persze! Hogyne, csak tessék mondani! ... Igen... Azt üzeni, hogy este megvár a kozmetika előtt.

Juli: Ne várjon sehol! Már százszor megmondtam neki.

Mágenheim: Ne várja! Azt üzeni, hogy ezt már legalább százszor megmondta már magának. ... Jó, akkor én talán be is fejezném a tolmácsolást. Viszonthallásra. ... Kicsit erőszakos, nem?

Juli: Nem tudom, hogy honnan veszi a bátorságot, hogy ide telefonáljon. Ne haragudj, én nem tehetek róla.

Mágenheim: Világos. Különben is jobb, ha velem beszél, mintha veled. Mi ez a füst? ... A fene egye meg, emiatt a hülye miatt odaégett a pirítós! A francba!

Julcsi: Kigyulladt a ház?

Juli: Majdnem. De apád minden szempontból eloltotta.

Julcsi: Nagyon büdös van, kinyitom az ablakot. Nem Viktor telefonált?

Juli: Sajnos nem.

Mágenheim: Tessék! A pirítós szénné égett, a kávé is kifutott. Emiatt a barom miatt kezdhetem elölről a reggeli készítést.

Juli: Ülj le, majd én megcsinálom. Őőőő... ki a barom?

Mágenheim: Vitéz művész úr. Újabban rajtam keresztül kér randevút anyádtól.

Julcsi: Modern megoldás. Te meg kérd meg a szép jogásznőt, hogy ő meg anyát hívja!

Juli: Azt hiszem, fejbe vágom ezt a lányt egy kemény tárggyal.

Mágenheim: Ne tedd! Nincs nálam elég kötszer.  Valami kevésbeé veszélyes büntetésben benne vagyok.

Julcsi: Mondj igazat, és betörik a fejed. Sajnos a tízparancsolat csak a szülőket védi. A szókimondó igaz gyermekeket nem. Üljetek le és én mindent rendbe hozok.

Mágenheim: Vitéz urat is?

Juli: A szép ügyvédnőt is?

Julcsi: Csak azt, ami most a reggeliből tönkre ment. A többi ügyben nem vagyok illetékes. Bár, ha kéritek, akkor beszélek mindkettővel, és garantálom, hogy egyik sem fog ide telefonálni többet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr812670487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása