Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Matyi beszól Janka néninek

Már megint rosszkor jön

2017. június 20. - blogoskarcsi

Janka néni becsenget és felébreszti az alvó Ferit. Ej, de mennyire örül a gazdagréti hős! Kellemesen elbeszélgetnek, Matyi pedig...

 femaja.jpg

Janka: Jó reg...

Matyi: Csókolom!

Janka: Ó! Matyikám! Csak nem hagytak itt egyedül?

Matyi: Nem. Tessék bejönni!

Janka: És te miért nem vagy óvodában?

Matyi: Még korán van.

Janka: Oh! Korán van?! Ahh! Ferikém! Ezer bocsánat! Nem tudtam, hogy még aluszkál!

Feri: Én nem aluszkálok, hanem alszom. Csókolom, Janka néni! Hány óra van?

Janka: Fél tíz. Ilyenkor már csak a milliomosfeleségek lustálkodhatnak.Vagy megint elvesztetted az állásodat?

Feri: Nem, csak éjszakás voltam, és ilyenkor délelőtt alszom.Ha hagynak. Elfordulna egy pillanatra, Janka néni, amíg felkelek?

Janka: Hát hogyne! Persze, ilyenkor szegény Matyika sem jut el az óvodába. Pedig ott már biztosan kint játszanának a kertben. Igaz, kicsi szívem?

Matyi: Azért nem mentem oviba, mert fáj a torkom.

Janka: Bah! Megfordulhatok?

Feri: Tessék, foglaljon helyet, Janka néni!

Janka: Köszönöm! Borzasztó, hogy nincsen telefonotok. Ezért rohantam így ide. Teljesen fel vagyok dúlva. Ferikém, nincs egy korty italod? Akkor talán kicsit lecsillapodnék.

Feri: Nincs itthon ital, Janka néni. De miért ez az izgalom?

Janka: Képzeld, Zsuzsa megbotlott a lépcsőn, elesett és eltörte a lábát. Én mindig mondom, hogy szóljon, majd én lesegítem. De nem! Egyedül próbálkozott, és tessék, ez lett a vége. Hát ezért rohantam ide, hogy tudjátok. És most itt vagyok ebben a nagy bajban.

Feri: Azonnal öltözöm, és lemegyek az iskolába, szólok Jutkának. Mikor történt?

Janka: Három napja. Biztos nincs itthon egy korty konyak vagy pálinka?

Feri: Nincs. De miért csak most szól, Janka néni? Az iskola száma megvan. azonnal szólhatott volna Jutkának!

Janka: Azt se tudom, hol áll a fejem, nemhogy iskolai telefonszámot keresgéljek! Kórház, mentők, Zsuzsa vigasztalása, ellátása, minden az én nyakamba szakadt.Gondolhatod, milyen állapotba kerültem! Te mit szólsz ehhez, édes Matyikám?

Matyi: Rajzoltam egy piros majmot!

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr6912609497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása