Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Most mi lesz? Vilma Feri mellé ül a buszon

Szerelmi dráma

2017. június 14. - blogoskarcsi

Feri elgondolkodva ül a buszon. Az egyik megállónál felszáll Vilma, és azonnal kihasználja az alkalmat: lehuppan a nyomdász melletti szabad ülésre. Kiderül, hogy -amikor valami szívességből az iskolába vittek- Góliát udvarolni kezdett a tanárnőnek, de sajnos a pedagógusnak az operaénekesből lett szállítómunkás nem az esete.

vilma_feri.jpg

 Vilma: -Jó estét!

Feri: -Kezit csókolom!

Vilma: -Munkából?

Feri: -Másodállásból. Délelőtt nyomda, délután költöztetés.Elég kemény nap volt.

Vilma: -Mondja, milyen ember ez  maga barátja, ez a kolosszus...?

Feri: -Nagyon rendes pasi. Miért kérdi?

Vilma: -Tudja, amikor hozták a papírokat az emlékkönyvhöz, én kínáltam kávéval. Azóta mindennap felhív meg randevút kér.

Feri: -Szereti a csinos nőket. Egyébként operaénekes volt. Még ma is fellép néha.

Vilma: -Ezt nem gondoltam volna. Egy kicsit alpári a modora és azt hiszem, hogy teljesen félreértette a kedvességemet. Nem tudna nekem segíteni? Én nem akarom megbántani őt, de megmondom egyenesen, nem az én esetem és nem így szoktam ismerkedni.

Feri: -Megmondhatom, bár jobb lenne, ha maga beszélne vele. Rendes srác. Ő sem velem üzenget. Én azt ajánlom, hogy szánjon rá egy félórát és tisztázzák a dolgokat!

Vilma: -Tudja, én a látszat ellenére elég félénk vagyok.

Feri: Aha... Igen?

Vilma: -Miért, nem úgy ismer

Feri: -Hát...

Vilma: -Ja, arra a múltkori kis ügyünkre gondol? De hát az teljesen félreértés volt...

Feri: -Nekünk volt valami ügyünk?

Vilma: -Ja, nem.

Feri: -Én meg is érkeztem. Kezit csókolom!

Vilma: -Köszönöm a tanácsokat! Jó éjszakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr8812593717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása