Szomszédok mindörökké

Szomszédok mindörökké

Történelmi esemény! Vágásiék telefont kapnak

Feri rögtön ki is próbálja

2017. június 21. - blogoskarcsi

A Vágási család izgatott. Nem véletlenül! Egykor éveket vártak a családok a távbeszélőre, de most bekötik hozzájuk.

vatelefon.jpg

Feri: Mennyivel tartozom?

Szerelő: Semmivel.

Feri: Semmivel?

Szerelő: Te ugye fóti vagy?

Feri: Igen.

Szerelő: És nem ismersz meg? Somfai vagyok.

Feri: Soma!

Szerelő: Bizony, bizony! Én megismertelek, de te egyáltalán nem! Csak nem képzeled, hogy tőled pénzt fogadok el!?

Feri: Én mindent el tudok képzelni, de téged bajusszal...? Akkora fantáziám nincs! Egyik este itt vacsorázhatnál velünk. Most éjszakás vagyok, a jövő héten délutános leszek. A rá következő héten? Eljönnél?

Szerelő: Boldogan! Köszönöm! Örülök, hogy találkoztunk. És hétfőhöz egy hétre felhívlak.

Feri: Én is! Várom a hívásodat!

Szerelő: Szia, minden jót!

Feri: Szia!

 

Kiegészítés:

feri.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szomszedokmindorokke.blog.hu/api/trackback/id/tr2112611957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása